Butterfly Paragliding

Kelebekler Yamaç Paraşütü Fiyatı 2023

Kelebekler Yamaç Paraşütü Fiyatı 2023;  Aklınız da Fethiye de Yamaç Paraşütü yapmak varsa…… İşte tam bu noktada biz size yardımcı oluyoruz. Kendinizi gökyüzünde hayal ettiğiniz de bile heyacanlanıyorsunuz ama tecrübeli pilotlarımız eşliğinde uçunca bunların hepsini unutacaksınız. Bizler Butterfly Paragliding veya Kelebekler Yamaç Paraşütü şirketi olarak yılın 12 ay’ı Türk Hava Kurumu lisansına sahip pilotlarımız ile Fethiye Ölüdeniz de hizmet veriyoruz. https://www.instagram.com/butterflyparaglidingfethiyee/ sayfamızı takip etmeyi unutmayın

Hayallerinizi gerçekleştirmek için önce bizimle iletişime geçmeniz. Ölüdeniz deki ofisimizden hareket ettikten sonra Babadağ’a hava şartlarının uygun olduğu piste gidiyoruz, uçuş öncesi hazırlıklarımızı yaptıktan sonra koşarak havalanıyoruz. Sonrası kelimelerin kifayetsiz kaldığı muhteşem manzarayı izlemek….. Ayaklarınızın altında Kelebekler Vadisi, St Nicholas Adası, Kıdrak Plajı ve Soğuk Su plajını izleyerek Ölüdeniz sahiline iniş yapıyoruz.

Uçuşunuz bittikten sonra Ölüdeniz Yamaç Paraşütü ve tatilin keyfini Kelebekler Vadisinde, St Nicholas Adasında, Akvaryum Koyunda, Soğuk Su Plajında yüzerek çıkrabilirsin. Fethiye Ölüdeniz Kelebekler Vadisi Yamaç Paraşütü Fiyatları 2023 | 2024 | 2024 | 2025 | 2026 | 2026 | 2027 | 2028 | 2029 | 2030 hakkında bilgi almak için yaz-kış 0539 646 6460 nolu telefon ile iletişime geçebilirsiniz.

”HAYALLERİNİZİ ERTELEMEYİN” Ölüdeniz seni bekliyor.